Given My Car Some Love

 
Hej på er!
Nu är jag hemma från Ronneby igen =) Har varit en rolig helg. Igår fick min bil lite kärlek av Sebastians pappa då bromsskivorna och beläggen blev bytta, vinterdäcken åkte på och bilen blev vaxad :D Så nu är hon redo för vintern!
 
Pappas fina pärla ska få rulla många mil till är det tänkt. Just nu känns hon som en ny bil, bromsar så fint så :D Dock hade vi stora problem med att få av ena skivan som rostat fast, men vinkelslipen fixade biffen haha ;P Så skivan åkte av till slut (efter många svordomar från Sebastians pappa xD)
 
Har varit på gymmet iag med för första gången på sisådär ett halvår. Tror det får bli permobil imorgon, haha :P Men det är skönt att vara back on track med det igen oxå! =)





Mamsen

Oj, vad du vårdar bilen....Den är ju jättefin!
Kram ♥

Svar: Tack mami ;D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)