Hanna III

Modell: Hanna Rosenquist. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Och så sista bilden från min session med Hanna =)
Lite kallare ton på denna, gillar att inte redigera alla bilder likadant, tycker det blir så tråkigt =)
 
Är för övrigt nyss hemkommen från stan, har varit och ätit lunch med Victor på Nostalgia. Vi blev fast där inne i 1,5h, time flies when you're having fun så att säga :D Men det var skoj ^.^
 
Äntligen är det HELG oxå! Imorgon ska jag dock upp tidigt, ska jobba lite med den nya bloggdesignen med Richard är det tänkt =) Kommer bli awesome! :D:D Någon annan som är lika glad över att det är helg som jag? :D





Anna aka Schlierie

Jag tycker att de förra bilderna blev bättre, denna är så ... kall :P Det kalla passar inte ritkigt hennes klädsel. Tänker mer på vår/sommar när jag ser hennes kläder och vår/sommar förknippar man ju med värme ^^

Cissi

Haha ja denna e lite kall ;P Tråkigt med bara samma redigering på allt, det var därför :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)