Permobil

Det behöver jag idag...
Fyfan vilken träningsvärk jag har, är nog den värsta jag någonsin haft. Kan inte ens sträcka ut min arm haha :P Då är det illa! Men det är skönt oxå att känna att man faktiskt har gjort något och inte bara suttit på sitt feta arsle;)
 
Var meningen jag skulle redigera lite vackra frostbilder idag och lägga upp, men såklart så har jag totalt glömt bort det ;P Men de kommer imorgon!
 
Nu ska jag ta min permobil och gå och hämta något i köket att äta, höhö. Ha en fin kväll allesammans <3





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)