Progression =)

Sedan jag började fotografera har jag utvecklas så enormt mycket, speciellt på senaste tiden =)
Det är bara att bläddra tillbaka till äldre bilder så ser man verkligen hur framåt det har gått för mig ^^ Förut tänkte jag inte alls på om bilder blev överexponerade här eller där t.ex, vilket är något jag har börjat ha i åtanke väldigt mycket nu den senaste tiden. Lite tack vare Nina som lärde mig vektormasker och sådant, där man med svart och vit färg kan måla bilden mörkare eller ljusare på vissa partier :D Så det tackar jag henne för, fina Nina <3
 
Har haft funderingar på att göra en facebook sida där jag lägger upp mina alster, eller ändra min portfolio så den innehåller bilder tagna av mig istället för på mig oxå. För modellandet har jag gett upp litegrann, det är mycket roligare att stå bakom kameran än framför =) Har då även funderat på att göra om mina gamla bilder så de ser bättre ut med ljuset och så, dock skulle det ta enormt lång tid! Jag får klura vidare på detta.. ;)
 
Håller för övrigt på att bli förkyld, och har superont i magen idag haha. Vi åkte ju hem till Madeleine och Joel igår för att äta middag tillsammans och umgås, något som varit planerat jättelänge. De är jätteduktiga på att laga mat, så man åt ju tills man i det närmaste sprack haha :P Blev en riktigt trevlig kväll, så det tackar jag för <3 Känns idag man kanske åt lite för mycket dock, min mage är i uppror mot mig, haha :P
 
Idag regnar det, var tänkt jag skulle åka på klassträff idag men mår inte så bra så det blev inte av. Ska sätta mig och boka biljetter till Norrland nu iallafall! =)





Mamsen

Jag instämmer verkligen - dina bilder har bara blivit bättre och bättre! Alternativet till en FB-sida är en ren fotoblogg och då kan jag rekommendera Wordpresss som har fina mallar just för foto.

Trist att du håller på att bli förkyld men det är tur att det inte är dags för "hemresa" än på ett tag.
Krya på dig, gumman. Kram

Cissi

Hehe tack mami :D Ja, det är tur det! Fast känns lite bättre just nu, det kanske bara var något tillfälligt :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)