Quasimodo

Vaknade imorse när klockan ringde med jätteont i ögat.
Hade känt av det redan igår men inte tänkt så mycket mer på det. Så jag gick upp och in i badrummet och kollade. Mitt högra öga har fått en vagel som har fått hela mitt ögonlock att svullna upp. Min första tanke när jag såg mig själv var "Quasimodo". Haha, fyfan vad jag ser ut.
 
Det är så illa att jag totalvägrade att gå till skolan, så jag får göra dagens övning med morgondagens grupp istället, alltså imorgon. Och jag hoppas innerligt att den har gått ner till dess, för på kvällen ska jag ju på Skyfall-premiären med Victor och flera andra!! Ser jag fortfarande ut som Quasimodo kan jag nog inte gå, folk kommer bara stirra.. :(
 
Fan så ful man känner sig nu :(
 
En bild på mig idag.





Anonym

Stackare hoppas den går ner kram

Yli

Undra varför de kom som anonym helt plötsligt kram Tina

Mamsen

Vagel i ögat är inte kul. Håller tummarna för att den försvinner lika snabbt som den kom.
Kramen

Svar: Tack mami :D Har fått två nya nu på undersidan med, haha inte skoj alls.. :(
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)