Snow WTF?

I Norrland har det tydligen kommit snö inatt?
What the F***? Normalt med snö i mitten av oktober då :P Tack och lov så är det bar mark här än.
 
Det firar vi med en vinterbild på fina Victor! <3
 





yli

hej hej tjejen! vilken fin bild vinterbild! ha själv en systemkamera jobbar inom städ men på min fritid så älska jag att fota! och skulle själv vilja bli fotad ! och fotad av ett proffs som du hade varit kanon! kram Tina

Svar: Hehe tack =) [email protected] om du vill snacka mer om fotografering =)
Cissi

Anna aka Schlierie

Snö uppe i norr är inte så ovanligt faktiskt ^^

Fast för min del så är det bra att vi bor så långt ner i landet så snön kommer inte hit än! Bättre att vänta, annars blir jag så otålig. Snö = bebis ♥

Svar: Den brukar ju inte komma förrän i minst slutet av oktober :( =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)