Winter Is Coming

Just nu känns det verkligen som det.
Temperaturerna bara sjunker, och det regnar ute varenda eviga dag. Känns sådär lagom roligt:P Snart får man väl damma av sin vinterjacka oxå tyvärr.. :( Dock behöver jag köpa en ny jacka, har haft min från H&M i två vintrar nu och fodret i den har gått sönder =/ Dock så höll den i 2 vintrar iaf, är rätt bra när jackan kostade 500 kronor :D
 
Är så sjuuuuukt sugen på att köpa Kenzas vinterjacka.. den fodrade skinnjackan... 2500:- går den lös på dock, pengar som inte finns för tillfället.. Men drömma kan man väl alltid göra? :D Visst är den snygg?!
 





Anna aka Schlierie

Gud vad snygg den var!
Synd bara att den inte är längre, så kunde man varmt magen i den bättre. Kanske nästa vinter skulle denna skönhet passa bättre ? :)

Svar: Haha ja kanske det för dig ;) Jag är så sjukt sugen på den! :@
Cissi

Mamsen

Visst är det trist väder. Här har det regnat och blåst precis hela helgen, men inget ont som inte har något gott med sig säger de ju....och visst kan det stämma, för istället för att sitta och deppa har vi kunnat jobba med renovering.
Jackan är riktigt snygg men prislappen är helt oförenlig med en fattig students inkomst. Kanske det finns billigare alternativ?
Ha dé så bra! Massor med kramar till dig, älskade dotter ♥

Svar: Hehe jag ska se om det finns något liknande ;P Annars får jag väl spara spara spara ^^ Kul ni kunnat renovera iaf :D kram <3
Cissi

Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Jag har en fototävling på min blogg just nu, vinsten är ett presentkort från johanpixels.. intresserad? Här hittar du en direktlänk :)
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)