Cute Ducks

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Vi fick finbesök i form av 9 ankor igår hos Sebastians far ^^
Hungriga saker, dem där.. Tama oxå för den delen så jag drog såklart fram kameran för att fota ;D Passade på att mata dem med bröd oxå, det var uppskattat haha :P Sedan följde de efter en runt tomten och bara tiggde mer.. xD Nu lär Peter aldrig bli av med dem, haha :P
 
Den på nedersta bilden gillade mig, haha.. Sprang efter mig och tittade på mig och såg ut som den sa "Mine?" Haha tänker på fiskmåsarna i Hitta Nemo då.. ;p





Linnea W

Haha snyggt ansiktsuttryck på den där nere :-P ser lite smått efterbliven ut...:)

Svar: Haha ja eller hur :p
Cissi

Matilda Sjöblom

vilka fina bilder!

Svar: Tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)