Dragonfly

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Nu är jag hemma:D
Hur har er helg varit? Min har varit rätt mysig faktiskt ^^ Kom hem för en stund sedan, har slitit med bilen hela dagen.. Tvättat den och vaxat =) Fast bara huven och backspeglarna än så länge, resten tar ja sen ;)
 
Bjuder på lite bilder jag lyckades fånga på en trollslända ute vid Lingenäset när jag var där med Nina. Första trollsländan jag lyckats fånga på bild faktiskt ^^ Visst var den söt? :D
 
 





yli

kanon häftigt att få så nära :) du är duktig! läcker bild :):D

Svar: Tack så mkt :3 <3
Cissi

Mamsen

Wow, vilka läckra bilder. Jag är imponerad!

Haha, det är slitigt att vaxa....men det blir fint.
Hoppas du får ännu en givande vecka på praktiken.
Massor med kramar från mamma ♥

Svar: Tack mami ^.^ Haha ja de e de.. tar resten nu någon gång under veckan när ja orkar ;)
Cissi

simone

Wow, gud vilka coola bilder! :D
Du är så duktig kvinna!
Kram på dig! :D

Svar: Aww tack :D kram tillbaka!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)