Missan & Lilla Gumman

Nikon D200 + Tamron xx (kommer inte ihåg ^^)
 
Dessa två bilderna ovan på Missan och Lilla Gumman är bland de första djurbilderna jag fotade med en digital systemkamera.
Jag hade fått låna Ninas gamla Nikon D200 för en sommar när jag åkte till Norrland, och det var då jag fick upp ögat för fotografi riktigt ^^ Sedan dess var jag fast, haha :p Dröjde inte länge förrän jag köpte min egna älskling sedan, min Nikon D90 <3
 
Visst är dem söta katter? :D





Anonym

Söta kissemissar :)

Svar: Visst är dem :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)