The Grasshopper And The Stinkbug

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Som ni kanske förstått älskar jag att fota insekter :D
Dessa bilderna togs samma dag som spindelbilderna, men jag har varit mkt mer restriktiv i redigeringen denna gången. Vad tycker ni, blev det bra?=)
 
Äntligen är det helg btw! Älska <3 Imorgon ska jag, Amanda, Rizvana och Anna åka till Ullared med, haha :> Lär bli en rolig tripp ^^





Anna

Jag är taggad inför Ullared! Kanske snart dags att lägga sig så man är lite pigg? ^^

Svar: Haha ja ska sova nu ja =)
Cissi

Dädä <3

Gillar bärfisen <3

Svar: Me too ^.^
Cissi

Anonym

Inte kunde man tro att bärfisar var så söta på nära
Håll ;-)

Svar: Nej eller hur :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)