Those Cute Bugs

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Några små söta vänner jag fotade utanför Sebastians pappas hus innan vi åkte till Norrland.
Tycker speciellt vårtbitaren på nedre bilden är söt, haha :P Eller vad säger ni? ^^
 
Idag åker jag iväg till Ronneby med pojken iaf. Jag kommer hem på söndag igen, så lär inte bli några fler uppdateringar tills dess =( Men ni får spana på de två läckerbitarna ovan sålänge ;)! Hörs sedan <3





yli

trevlig helg tjejen :)

Cissi

Tack :D den var mysig =)

yli

va bra :) lite blåsigt kanske :) hoppas bilen blev ren :)

Svar: Det blev den :D
Cissi

Jenny

Riktigt fina och häftiga bilder!:)

Svar: Aww tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)