Emporia Today With Benjamin

Idag har jag spenderat hela dagen i Malmö med Benjamin för att kolla in det nya shoppingmeckat Emporia som öppnade för ett tag sedan.
Vilken jäkla byggnad alltså! Riktigt mäktig är den och massvis med butiker fördelade på tre våningar. I all hast imorse glömde jag dock tyvärr kameran hemma såklart, typiskt mig. Hade velat fota byggnaden.. Får ta det nästa gång :) Men på bilden nedan som jag lånade från raboff.com ser man hur byggnaden ser ut :D Maffig är bara förnamnet.
 
Agerade personal shopper åt Benjamin som inhandlade skinnjacka, jeans, skor, jeansjacka, väska, kalsonger, tröja, parfym.. xD Haha! Emporia kommer det definitivt bli ett återbesök på när man har pengar :)
 
Är helt slut nu efter alla kilometer som man vandrat där inne idag, tror det blir en tidig kväll ikväll :)
 





Matte

Damn! Hyfsad byggnad!!:D

Svar: Haha ja :D Dit ska vi åka när du kommer ner, tihi :P
Cissi

Mamsen

Matte sa de rätta orden! Jisses, detta var imponerande. Vår egen lilla galleria kan slänga sig i väggen..........

Svar: Haha ja lite så :P Kändes rätt maffigt att vara där inne, lite utlandskänsla och allt haha ;) Nog största gallerian jag varit i faktiskt :P
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)