Lilla Gumman

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
När man fotar handlar det ofta om att lyckas "capture the moment" och det tycker jag verkligen jag lyckades med på den här bilden från i påsk som jag tog när jag var uppe i Norrland sist.
Mammas katt Lilla Gumman har verkligen de finaste ögon en katt kan ha, så underbar färg :D På denna bilden ser hon ut att ha olika färg på ögonen dock, till följd av ljussättningen då fotot togs. Men det har hon inte egentligen :) Det gör dock bilden ännu lite häftigare tycker jag ^.^
 
Då jag tog bilden hade hon suttit bakom vasen till påskriset, och jag lockade på henne. Då kikade hon fram och *klick* så var det förevigat :) Fina kisse!
 
Skrev just ett fint litet worddokument för övrigt till Ola där jag summerat lite över hur jag skall gå tillväga på den ekinventering som jag snart skall påbörja till examensarbetet. I övermorgon sticker jag iväg till skolan och skriver ut de förta kartbilderna jag skall använda och därefter påbörjar inventeringen! Nu är det igång på riktigt snart :D Men först ut är tandläkaren imorgon, wohoo vad jag längtat. not :p





Matte

Blev ju sjukt häftigt med de olika färgerna på ögonen!:)

Svar: haha ja eller hur :D :D
Cissi

Mamsen

Men du, vilken underbar bild på Lilla Gumman. Kan man få en kopia på detta så ska det bli en förstoring på väggen här hemma.
Vad glad jag blir över att du har börjat få fram strukturen på ditt stora examensarbete, Det är helt rätt att sortera upp alla delar för att detta ska kunna bli överskådligt.
Jag skickar en lyckospark o en uppmuntrande kram ♥♥

Svar: Tack mami ^.^ ja jag lyckades helt perfekt med denna bild :D Skickade den till dig på mail, hoppas bilden är tillräckligt bra upplösning bara för jag har den inte redigerad i större storlek tyvärr :P kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)