My Car Has Beard!

 
Som ni ser ovan har Gunn valt att odla skägg.
Tycker dock inte att en äldre dam som hon passar i det, så jag tog bort det, haha! Skämt åsido, har precis kommit in för jag har varit ute och vaxat henne nu :3 Dock hann jag inte med hela bilen, för det kom en massa regnmoln så jag vågade inte lägga på mer vax. Men hela fronten plus nästan hela ena sidan klar iallafall :) Kommer säkerligen få göra om en liten del av sidan dock, för den fick jag polera i rekordfart eftersom regnmolnen tornade upp sig fort som attans. Jaja ;) Imorgon får jag göra klart resten :)
 
Victor är för övrigt hemma igen i Sverige, åh vad jag har saknat han! Han har spenderat nästan två månader i Indien på MFS till sitt examensarbete, men för några dagar sedan landade han i Sverige igen :) Så imorgon kommer han hit :D Ska bli SÅ kul att träffa han igen ^.^
 
Ha en fin kväll allesammans :) <3
 
Ps. älskling, jag saknar dig! Men snart kommer du ner <3





Matte

Vad fin hon blir alltså:) puss <3

Svar: Aaa de blir hon tihi! Kyss!
Cissi

Mamsen

Du tar verkligen hand om bilen. Trots sin ålder är den jättefin. Helt klart rätt person som fick ta hand om "henne". Ha nu en trevlig helg, gumman!
Vi ska till farmor imorgon och fira hennes 95:e födelsedag. Göran o Nelum kommer visst också, samt Lennart o Kerstin, så det blir nog mycket folk hemma hos farmor.
Kram ♥

Svar: Tack mami, hihi ^^ Åh, hälsa henne från mig oxå <3
Cissi

Mamsen

Lovar att hälsa ^^

Svar: gör det :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)