Mysfika I Norr

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Nu är man tillbaka nere i skåneland.
Känns lite trist, men det var iallafall vårvärme som mötte mig när jag klev av planet i Ronneby :) Innan jag åkte hem hade vi iallafall en mysfika hemma hos Jocke (älsklingens bror) med bullar och kaffe i solen :) Jättemys ^^ Efter bullarna var uppätna kom det två flugor oxå som kände sockerdoften. Så fick fota årets första flugor med, hehe :)
 
Känns lite trist att vara nere i skåne igen dock, men idag hade jag ett givande möte nere på kommunen med Ola och Ulrika iaf angående mitt examensarbete. Kanske blir kvar här till slutet av juni dock, vilket fuckar mina planer litegrann tyvärr :( För lär inte hinna klart alla inventeringar innan dess :( Har ju redan sagt upp min lägenhet med, så måste försöka bli klar i juni!
 
Känns ju lite sådär, menmen.





Leah

Hoppas du hinner klart.

Svar: Ja vi får hoppas det :) kram
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)