Spring <3

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Våren är verkligen här och snart kommer sommaren!
Har varit mycket behagligt ute de senaste dagarna och bilderna ovan fotade jag för några dagar sedan. Idag när jag passerade samma plats var marken helt blå och täckt av blommor :D Underbart!
 
Har börjat ta tag i träningen igen oxå. För några dagar sedan sprang jag första rundan runt naturreservatet trots hård motvind och sedan har jag gått powerwalks :D Senast idag då jag gick runt Näsby Fält med awesome musik i lurarna :) Lite färg i ansiktet har jag fått oxå, men annars är man fruktansvärt blek haha. Fast jag orkar inte bry mig om det, för jag är hellre blek och frisk än brun och med risk för att få hudcancer. Blir aldrig mer något nötande i solen för att pressa fram en bränna..
 
Var rädda om er, man tänker ofta att "det drabbar inte mig" men sen står man kanske där en dag med ett märke på huden som börjar klia och då kan det vara för sent att ångra sig över att man solade som fan tidigare..
 
Med de orden önskar jag er en skön kväll <3





Matte

Mys! ;)

Svar: aaa massa mys :D
Cissi

Mamsen

Kloka ord, gumman! Du är förståndig som kan motstå solbrända idealet för priset kan bli väldigt högtm något det inte alls är värt.
Jättefina bilder på scillan som är en underbar vårblomma.

Ha den bra dag, kram ♥

Svar: Ja jag försöker vara förståndig ^.^ tack mami <3 Ja det var så blomman hette ja ;) hehe kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)