Spring Is Coming

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR & Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
De senaste dagarna har det verkligen känts som att våren är påväg :D
Därför packade jag och älsklingen ner varm choklad, kanelbullar och mackor och begav oss ut till deras sommarstuga utanför Saltvik. Var en helt underbar dag och vi satt på balkongen och lyssnade på hur isen i Ångermanälven knakade då den sprack :) Färg fick vi oxå, iallafall i ansiktena. Lite jobbigt var det med promenaden på skoterspåret dit dock då jag är lite förkyld, men det hindrade oss inte från att ta oss ut dit och sitta ute på verandan i lite över en timme iallafall ^.^ Bilden på oss tog jag med självutlösaren på kameran btw ^.^
 
Riktig myspysardag med andra ord, och deras stuga är så himla gullig :D I sommar lär det bli många turer ut dit :)





Madelene

Ni är ju bara för fina tillsammans. puss påer <3 :D

Svar: Hihi :D puss gumman :):)
Cissi

Mamsen

Jättesöt stuga! Kan förstå att ni hade det mysigt där.Ha en trevlig fortsättning på veckan. Vi kanske syns......Kram

Svar: Tack mami :) ja visst e den ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)