Sötnosar!

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Jag har finaste pojken i hela världen.
Har aldrig i hela mitt liv träffat en så underbar och godhjärtad pojke som honom, och som kan få mig att bli så lycklig :)
 
Även när han pushar mig tills jag formligen är spyfärdig (som idag) när vi är ute och joggar så är han ändå den bästa, hihi :P Ja, vi har varit ute och sprungit idag, kors i taket ^.^ Jag med min kondition som en åttioåring och han som en maratonlöpare.. Ni kan ju tänka er hur de ser ut då, han inte ens andfådd och jag typ totalt död, flåsandes efter honom samt röd som en kräfta.. xD
 
Men jag älskar dig :D Fintuss! Bilden ovan på honom och Viggo tyckte jag blev så himla fin, eller vad tycker ni? :D Tagen ute i stugan för några dagar sen :)





Mamsen

Ja det är en riktigt fin bild på dem och det är verkligen en bra pojkvän du har. Så ta hand om varandra på bästa sätt. Kram

Cissi

Tihi ja han e bäst :D det gör vi mami <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)