Bye Bye Mr Snus!

Jag fick ett ryck förra veckan.
Det var som att motivationen bara kom över mig. Äntligen känner jag motivation att göra detta som jag ska påbörja imorgon. Jag ska sluta snusa! Denna gången ska det gå, men det kommer bli jobbigt som fasen, det vet jag. Vet ju hur jag blir utan bara x antal timmar utan snus. Hur ska jag klara detta har jag frågat mig många gånger under denna veckan. Men jag kommer att ha ett fantastiskt stöd av min fina pojke, mina vänner och min familj så med deras hjälp ska det gå. Det finns inte på kartan att misslyckas.
 
Jag kommer göra som så att från och med imorgon nu är det bara såna nikotintabletter som gäller tills det värsta är över, och sedan lägga av med dem med. Inget nedtrappande, sånt funkar inte på mig eftersom jag redan försökt med det flera gånger. Nu klipper jag helt med snuset. Blir inte en snusjävel till! Började redan förra veckan med att försöka förstöra min relation till snus genom att byta ut min älskade Catch Eucalyptus som jag snusat i två år till äckelsnuset Knox White som smakar SKIT. Enbart för att typ försöka glömma lite hur gott Catch Eucalyptus är. Så man är inte så himla sugen på snus längre när dessa börjar rinna xD
 
Iallafall, kommer hålla er uppdaterade iallafall dag för dag. Antar de första dagarna kommer bli ett rent helv*** men jag SKA klara det! Så ja imorgon kommer en första uppdatering iaf ;) So stay tuned haha :D Will I succeed? Klart jag ska! Taggad till tusen nu ju! :D:D Önska mig gärna lycka till, haha :p
 
Ikväll ska jag avnjuta min sista snus. Förhoppningsvis för livet.
 
 





Matte

yahayyyyyyyyyy du kommer klara det älskling! :)

Svar: I can, I will!
Cissi

Victor

ÄNTLIGEN!!!! Som jag har tjatat på dig :-P Kämpa på bara för detta kommer du klara galant!

Svar: <3!
Cissi

Cissi

Älskling: ja de ska jag!

Victor: Hihi ja. Nu jäklar ;)

Anna_aka_Schlierie

Jag lyckades att sluta snusa för att jag gav mig själv en tillräckligt bra anledning. Att tänka på hur dåligt det kan vara för en själv hjäpte inte ett dugg Fast att skada andra med mitt snusande gjorde mig motiverad. Av någon konstig anledning sa min kropp till mig själv " Du, nikotin är inte bra för ditt barn". Alltså jag visste liksom innan det hände att jag skulle bli med barn! Låter lite konstigt säkert, utan att ha medvetet planerat graviditeten. När jag säkerligen hade kommit över det värsta snusbegäret och kunde leva mig utan nikotinet, så kom beskedet.

Svar: Skönt ju :D Jag försöker stanna motiverad oxå, än går det bra iaf.. fast jag snusade så himla mkt, 3 dosor i veckan typ :( så det är jobbigt.. Men än går det bra iaf :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)