5 Fun Facts

Fem saker som jag kom på sådär helt random, så bestämde mig för att göra en lista :D
 
- I fredags när jag jobbade och satt i kassan kom det en gammal man som sade att han tyckte jag skulle passa mycket bättre i Hollywood och att han trodde jag kom därifrån.
- Igår lyckades jag med något jag aldrig lyckats med förut, nämligen att nysa så hårt att jag dreglade rakt ner på min Lidl skjorta, haha. Blev raka spåret in på toan för att torka bort det :p Någon gång ska ju vara den första för allt, eller hur! ;)
- Om det är något jag avskyr i matväg så är det tonfisk och vitlök. Då känns det lite typiskt att just de två sakerna är något som min pojkvän verkligen gillar :p <3
- Jag är så otroligt glömsk att jag kan lägga ifrån mig min iPhone för att göra något, för att efter en minut inte komma ihåg vart jag lagt den. Ofta slutar det med att min pojkvän får ringa till den för att jag ska kunna hitta den åter, haha!
- Jag skulle behöva senilsnöre på alla mina pennor på Lidl, för hur många jag än tar dit så försvinner dem allihop ändå på något mystiskt sätt. Har gjort av med 4 pennor på lite över en månad. Hur jag lyckas, ja det äro outgrundligt att förstå.
 





Mamsen

Haha..... Det där med mobilen känner jag igen men de andra sakerna var nya. Ja inte senilsnöret då!
Kan inte ha varit så kul att nysa så du dreglade fast jag kan inte låta bli att skratta.
Hollywood skulle säkert passa dig och du trivdes också när du var där.
Massa kramar från mamma ♥

Cissi

Hade du sett mig hade du skrattat haha ;p Kram mami <3 :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)