Blodrött Öga

Vaknade imorse och tyckte att fasen vad de klia i ögat.
Och fasen vad kleggigt det var. Kliade litegrann och tänkte inte mer på det. Sedan när jag gick upp och tittade mig i spegeln så fick jag en smärre chock. Hela mitt ena öga har en ögonvita vars vithet nu snarare kan kallas rödhet. Och så har det sett ut, hela dagen. Ingen förbättring än. Det roliga är att det enbart är på ena ögat vilket får en att se ännu mer wicked ut haha..
 
Min fina älskling trotsade ovädret och drog iväg till apoteket för att köpa lite ögonsalva åt mig <3! Än vet jag inte om den gjort någon skillnad dock, förutom att det känns skönt att gegga in den i ögat, haha :p Får se imorgon om den har fungerat.
 
På tal om imorgon, imorgon jobbar jag :D Fasen vad roligt. Känns som jag kommer skrämma iväg varenda kund från Lidl med mitt vackra öga, haha.. Hoppas hoppas HOPPAS det är bättre till imorgon! Tänker banne mig inte stanna hemma iallafall för ett rött öga, ska till mer än så för att hålla mig borta från jobbet.
 
Ha en mysig kväll allesammans!
//Rödöga





Leah / hael

Inte ögoninflammation då? De smittar väldigt.. 😔

Svar: Jo det var det det var, haha ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)