Då Säger Vi Hej Till Ingolf!

 
Ingolf är vår nya fina pall som fått ta plats i hallen :)
Diggar verkligen det namnet, Ingolf.. Sådär fulsnyggt på något konstigt vis ^^
 
Det är när man tar såna här slags närbilder som man ser alla skavanker som finns i lägenheten förresten. Är ju en del kvar att göra på renoveringen, såsom att fixa golvlisterna med fog, måla karmarna vilket även syns på bild osv ^^ Sånt där småpill helt enkelt :) Sedan att vår ytterdörr är lika katastrofal som alla andra dörrar i denna kåk är en annan femma.. Föreningen har iaf sagt att dörrarna ska bytas nu under 2014 så hoppas verkligen på det. Låter som att vi har inbrott varenda gång någon går i trapphuset eller öppnar sin lägenhetsdörr. Hoppar till lika mkt varje gång :P
 
Ingolf kommer förresten från Ikea och kostar 299:- :)





madde

Snygg Ingolf!!! :D Vad fint det blev :))

Svar: Tack gumms :3
Cissi

Mamsen

Fin pall ni skaffat och den hade ett mysigt namn. Hoppas ni har plats för något mer i er hall......

Ser att ni har en del småsaker kvar att fixa men det tar ni efter jul.
Kram

Svar: Ja det fixar vi :):) kram ^.^
Cissi

Leah / hael

Lite skavanker ska man ha.. 😉

Svar: Haha ja sant :):)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)