Missan In Monochrome

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Sitter och rensar upp lite bland alla mina bilder på datorn.
Det är miljoner känns det som. Hittade då denna bild som jag inte visat förut, tagen för ett tag sedan då jag var i Kramfors hos mami :)
 
Sötare katt än Missan får man leta efter, men det är inte lätt att få henne att fastna på bild då hennes ögon har en tendens att se totalt galna ut så fort kameran kommer fram, haha :p Men med denna bilden lyckades jag :D
 
Hoppas ni har en mysig kväll allesammans, jag ska fortsätta rota bland alla mina raw filer jag :D Kram på er!





Mamsen

Den här bilden lyckades du "lura" Missan att fastna på. Det blev en riktigt fin bild på henne.
Jag borde också rens men så fort jag börjat så är det så svårt att göra sig av med foton så det brukar avstanna.
Ha en skön avslutning på kvällen. Kram från mamma

Svar: Tack mami :) Hehe, men man behöver inte behålla alla bilder ;) typ dubletter osv :D kram <3
Cissi

matte

Otroligt fin bild älskade <3!
du kan du! :) loveuyststhsp youuu!

Svar: Lovespppffffshshsh you!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)