Missan & Lilla Gumman

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Blev lite redigering såhär på kvällskvisten :D
Inte mycket för jag är trött efter jobbet, men litegrann iallafall :) Så blir till att bjuda på något annat än lägenhetsbilder nu för omväxlings skull^^ Mammas kissar lämpar sig perfekt att fotografera (iallafall Lilla Gumman), så det blir ofta att kameran åker fram när man är hemma i gula huset ^^
 
Visst är de söta? :D Ha en fortsatt mysig kväll allihopa :)





Matte

Sjukt fina bilder, du är så duktig <3 !

Men du borde testa fota Frodo med :)

Svar: Tihi :) söt du är <3
Cissi

Mamsen

Vilka fantastiskt fina bilder du tagit på mina små kissar. Underbart vackra ♥

Kram

Svar: Tack mami :D Har man bra fotomodeller så tenderar man ju till att få fina bilder ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)