Norrlands Shoppingmecka Levererar

Idag styrde fina Maddelutten och jag kosan mot Birsta för lite julklappsshopping.
Hade helt underskattat hur ont i fötterna man får av shopping, var så länge sedan sist jag gjorde något sånt här ju, haha! ;) Men fem timmar senare så var vi klara, och utmattade stapplade vi in på McDonalds för att få i oss något att äta. Tror aldrig McDonalds kycklingsallad har smakat så himmelskt, haha ;p Butikerna stängde precis som vi ätit upp dessutom, är nog första gången jag stannat till stängningsdags där ^^
 
Spenderades mer pengar än jag tänkt, men så blir det ju nästan alltid haha! Blev fina julklappar till alla iallafall, och det är ju huvudsaken ;) Är ju så jäkla roligt att ge presenter, hade jag varit rik hade jag köpt presenter jämt haha :D
 
Ha en mysig kväll allesammans, och tack Maddelutten för idag <3





Mamsen

Jo du, det är ansträngande att gå i butiker men nu har du fixat klapparna. Jag har tyvärr allt kvar och det känns frustrerande.
Kram

Svar: Ja de har jag :D Aww, men det är ett tag kvar till jul mami <3 kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)