Välkommen Till Krigshörnan

 
Välkommen till vår lägenhet!
Aka krigshörnan för tillfället. Idag åkte vi iväg till Jysk och Mio för dem har ju inte hört av sig angående det vitrinskåpet och hatthyllan/skohyllan vi beställde för typ tre veckor sedan. Och jo, mycket riktigt hade ju grejerna kommit men vi hade inte fått höra något om det bara :p
 
Så nu har det varit krig här hemma. Min älskling vs. vitrinskåpet. Vitrinskåpet har tagit hem första ronden för inte nog med att vi fått vänta i tre veckor; det saknas skruvar dessutom!! Skruvarna som man fäster fast gångjärnen till lådorna med. Så min älskling var inte så glad ;p Blir till att åka upp till Jysk imorgon och reda ut detta, så att vi kan sätta ihop skiten, haha :p
 
Så till dess så får vårt vardagsrum fortsätta vara vad det är nu, en krigshörna. ^^
 
Edit: åh, och det suddiga är påsar med lite klappar i så inte så bra att visa på bloggen ;)





Mamsen

Jag kunde inte låta bli att skratta när jag såg Mattias. Det syns verkligen att han är less. Får ni bara tag i rätt skruvar så fixar han detta men det är riktigt surt när viktiga delar saknas.
Lyckat till! Det blir säkert fint när möbeln står på plats.
Kram

Svar: Tack mami :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)