Vackra Djur

 
Hej på er!
Jag har inte dött om ni undrar, hehe. Sitter just nu hemma hos mamma och ska strax ner och käka. Har inte haaft något sug efter att blogga eftersom det inte händer så mycket här uppe. Men idag lägger jag iallafall upp lite bilder på rådjuren ute vid tjärnen här i Kramfors :D Mamma matar dem varje dag, så de börjar bli allt mer vana vid vårt sällskap. Önskar dock jag hade haft ett teleobjektiv så man kunde fått bättre bilder!
 
Dessa är redigerade på laptopen, vilket gör att de antagligen inte ser ut som jag vill egentligen, haha ;P Men snart sitter jag vid min egna dator igen :)
 
Nu är det mat så måste kuta! :)





Mamsen

Kanonfina bilder du fick.

Svar: :D tack mami :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)