Besviken

Idag skrev jag omtentan i GIS I.
Trots 2 veckors plugg så tyckte jag tentan var jättedryg och jag tvivlar starkt på att jag kommer klara den. Är väldigt besviken på mig själv och min prestation faktiskt :( Brukar alltid klara tentor ju! Men denna gången kändes det verkligen inte som att det gick som jag ville..
 
Blir det ett U så måste jag skriva tentan i höst, vilket SUGER! Känns som dessa veckors plugg har varit totalt waste då ju :S
 
Jaja, ska inte gnälla mer. Har iallafall helg nu, men tonvis med plugg att göra ändå. Tyvärr kan jag inte föra det idag, för jag behöver svar från lärarna jag mailat först och de svarar bara på vardagar :P Så blir till att ta dessa två dagar nu idag och imorgon till att samla ihop mig själv igen och återfå lite motivation för plugget. Måste kämpa kämpa kämpa!
 
Så som det ser ut så är det introduktion till exjobbet på måndag. Därefter ska jag ha möte med Ola Magntorn på tisdag om exjobbet. Sedan ner till kommunen och lämna in min rapport till Ulrika. Därefter ska jag försöka få klart uppgifterna till GIS II på onsdag-torsdag så jag kan börja med projektet. Efter det blir det upp till älskade Norrland på fredag <3
 
Test 3 till Miljörättskursen ska göras oxå, dock är Jaromir väldigt seg med de där för jag har väntat nu i 1.5 månad på de... Därefter GIS II omtenta nästa månad :p Fan så skoj liv jag har :P





Jocke

Bara o hita ihop. förhoppningsvis gick tentan bättre än vad du tror :D .. LÄmnar du skåne igen :O :O

Svar: ja det blir så :) Är i Norrland jag hör hemma ;D hehe
Cissi

Mamsen

Rätt inställning - Bara att ta nya tag! Du kommer att fixa detta.
Njut av de lediga dagarna nu o ladda.
Kram

Svar: Ska jag göra :) kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)