Flyr Vardagen lite

Imorgon är det dags igen!
Klockan 13:40 boardar jag SAS planet i Ronneby som ska ta mig till mitt älskade Norrland :D Jag har bara bokat en enkelbiljett än så länge, vi får helt enkelt se när det är dags för GIS II omtentan och nytt handledarmöte med Ola :) Ska bli så skönt att komma hem igen! Träffa Madde och alla de andra, hihi :D Och Mamsen <3 Bästa mami som jag saknar så mycket.
 
Får hoppas att snön inte ligger lika tjock denna gången, hähä.. Men det lär den väl göra ;) Sjukt glad över att få komma hem igen är jag iaf :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)