I Miss It :(

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Åh vad jag saknar Norrland.
Närheten till familjen och alla vänner.. Ni är saknade! Känns så jobbigt att vara här nere men jag försöker göra mitt bästa och plugga och inte bli deppig. Saknaden efter pappa är fortfarande så fruktansvärt påtaglig oxå, jag saknar att prata med han och höra han skratta :(
 
Men, jag kämpar på.. Har spelat gitarr massvis idag (obviously) så mina fingrar gör riktigt ont nu. Ska försöka att inte spela mer idag. Får se hur det går :P
 
Bjuder på en bild från vårt hus utanför infarten i Kramfors. Solstrålarna har ännu inte nått upp till huset för i år men det kommer. Stan var riktigt fint upplyst denna förmiddagen iallafall då bilden togs =)





Mamsen

Oj, bor jag så vackert? Nu har det ju varit tö så snön på träden är borta.
Du är också saknad, gumman men snart så är du klar med studierna, bara denna termin kvar......
Kul att du spelar och övar, det blir väl upp till bevis nästa gång vi träffas. Kan tro att du gjort framsteg.
Kram från oss alla ♥

Svar: Det har jag :D:D Ja, det är ju bara denna terminen kvar :3 hehe kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)