Tired Of This

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Just nu längtar jag bara till sommaren.
Är less på regn och slask nu. Vill ha sommar som typ ovan.. Bilden är tagen i somras på Hallstaberget i Sollefteå. Mitt älskade Norrland som jag saknar så mycket!
 
Men, snart blir man ju norrlänning igen. Yes, jag har bestämt mig för att flytta upp till Härnösand efter att mina studier här är klara. Tanken är att bila upp i slutet av juni-juli någon gång. Måste bara klara av det sista med plugget nu! Kämpa kämpa.. Men man blir så deppig när det är skitväder ute :P Skulle behövt ut och röra på mig oxå..
 
Jag hoppas iaf att denna vår kommer gå fort! 1/8 av mina studier kvar liksom.. Det är ju ingenting ^^





madde

Det är bara att kämpa på gumman, snart har vi sommaren här igen, och då är du klar med skolan!! :D Vi räknar ner dagarna tills du kommer upp nu igen <3

Cissi

Ja, det gör jag med :D längtar efter er! <3 kramar!

Mamsen

Åh jag minns den dagen då du tog fotot. Då gick vi alla trappstegen upp till hopptornet. Häftig utsikt men anledningen till vår Sollefteå-visit var inte så rolig. Sjukhusbesök, tyvärr!

Kämpa på med skolan nu, för precis som du skriver så har du bara en liten del kvar av dina fyra år.

Just nu skulle jag faktiskt föredra gråväder för här är det ruskiga -20.
Ha en trevlig fortsättning på helgen. KRAM ♥

Svar: Nej det var ju inget roligt besök :( Ja, jag försöker ^^ gör mitt bästa :D kram <3
Cissi

Matte

Kämpa kämpa kämpa!

Svar: att jag gör!
Cissi

Anna aka Schlierie

Underbar hoppbacke <3 gilar att se sånna. Backhoppning är en sport an kan sitta o kolla på. Gjort sen man var fyra/fem år gammal!

Svar: Hehe ja denna backen är inte nådig ;) Den är rätt stor om man säger så :D Ja, det är kul att titta på :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)