Flicksländor

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Nu när ni läser detta så är jag ute på inventering med Ola!
Men tänkte underhålla er lite under tiden och visa upp de underbara bilderna jag fick till igår på flicksländorna ute vid kärret :) Sjukt nöjd med bilderna, de var inte de lättaste att fota kan jag lova. Fick smyga mig upp på dem och fyra av en serie med bilder och hoppas på att några blev bra, för de är smala och svåra att låsa fokus på. Manuellt fokus var inte att tala om eftersom de inte ville sitta still sålänge.
 
Men här har ni dem iaf :D Visst är de vackra! Den flerfärgade har namnet Allmän smaragdflickslända och känns igen av den gröna kroppen till det blå :) Önska mig lycka till nu på inventeringen :D





Mamsen

Ljuvliga bilder du lyckats ta. Jag vet att de är svårflörtade, sitter sällan still så du kan verkligen vara nöjd med fotona.
Grattis till ett väl utfört arbete idag, nu är det inte mycket kvar......
K R A M

Cissi

Tack fina mami :D <3

Matte

FAN vad coola :)) bra jobbat! :) <3!

Cissi

hihi tack älskade <3 :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)