Mina Dagar = Inventering

Hej på er!
Har precis kommit hem efter dagens ekinventering. Känner mig aningen stressad med att hinna klart allt, sover dåligt gör jag med och försöker bli av med mina möbler.. Allt på samma gång :p Har dock fixat bananlådor från Ica nu iallafall så att jag kan börja packa ihop allting inför flytten.
 
Tyvärr händer det inte så mycket annat i mitt liv just nu än just detta, haha :P Men på inventeringarna ser man iallafall många såna här :)
 
 





Mamsen

Duktig tjej som kämpar på och du får i alla fall belöning för mödan när du kan fota dessa kryp och insekter. Jag hoppas resten av inventeringen går som en dans.....Lycka till ♥

Svar: tack mami <3 :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)