Saab Maffian 2.0

 
Nyss hemkommen från en mycket givande tur till Helsingborg och Alex idag :D
Nu är det tryck i pärlan kan jag lova! Den nya vevhusventilationen förvandlade min trötta lilla bil till en rallybil, typ :P Haha, helt galet vad fint turbon laddar nu. Dessutom är all rost borta nu! Så bilen är mkt fin för tillfället ;) Och dyr! hehe.
 
Är sjukt lycklig över att allt gick så bra med vevhusventilationen. Vi var lite nervösa innan vi startade den för det kunde ju ha varit så att motorn hade massa koks i sig oxå. Men det var det inte :D Dessutom har jag en ny display inne i bilen nu utan pixelfel :D Den ni! Inte funnits i denna bil på god knows how long :P Men nu funkar de ^.^ Alex is THE man när det kommer till Saab :D Tack!
 
Snart kommer min älskling hit med :D Åh det ska bli så awesome! Snart är det dags att ge sig av norrut :D Längta längta längta :D Blir en serie nu och lite mat dock medan jag väntar ^.^!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)