Smulan

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Här kommer en liten bildboom på min bror Göran och hans sambo Nelums katt Smulan ^^
Sötare katt får man leta efter faktiskt. Honär väldigt egen och har en unik personlighet vilket har gjort att jag själv är sugen på en kattunge ur nästkommande kull från hennes mamma :) 
 
Visst är hon ursöööööt?! Inte den lättaste att fånga på bild, men några bra bilder blev det allt iallafall ^^





Mamsen

Verkligen en gullig kisse och du fick till fina foton på henne också.......

Cissi

Tack mami :D ja visst blev det ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)