Sommar & Löpning

 
Finns det något mysigare än svensk sommar? :D
Idag har det varit riktigt varmt ute så jag snörade på mig joggingskorna, shorts och linne och gav mig ut på en tur. :) Var nästan lite för varmt men blev 3km iallafall ^^ Därefter en tur till ica där jag bokstavligt talat hällde i mig en iskall bonaqua. Gott!
 
Fotade min klassiska bild på Näsby oxå som jag brukar ;) Senaste gången jag tog denna bild var det ju vår och fortfarande lite snö ute ^^ Åh älskade sommar, försvinn aldrig :P
 
Nu ikväll blir det att ta det lite lugnt, och imorgon blir det stenhård körning med GIS och kartering då jag laddat hem kartor från lantmäteriet nu :) Ha en fin kväll allesammans ^^
 





Mamsen

Verkar som du haft en bra dag, bättre än igår då ArcGis förstörde mycket.

Visst är det härligt med sommaren och det gäller att ta tillvara den. För den är kort, alldeles för kort.
Hoppas det går bra med Gis och kartorna imorgon men fram till dess - Ha en riktigt skön avslutning på denna kväll.
KRAM ♥

Cissi

Tack fina mami :) <3 kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)