Är Ju Inte Helt Fy Skam Detta

 
Yay :D
Ser ut att kunna bli några riktigt fina sommardagar nu de dagar som kommer! Åh underbart :) Dock undviker jag solen under de hetaste timmarna, men imorgon ska jag ner till stan och fika med Victor för att sedan besöka Kirurg och Laserkliniken. Så lär bli lite svårt att undvika solen då när jag går ner till stan. Kirurgen ska diskutera "halvfarliga saker" som han uttryckte det, usch. Jag hoppas det inte är något farligt :( Kanske blir att ta bort några fler leverfläckar dock, får se :S Kommer inte bli lika hemskt denna gången dock isåfall, har ju redan gjort det en gång tidigare nu :)
 
Har nyss avverkat en utmärkt middag bestående av tortillas iallafall med Emil :D Usch så gott det var, hur har jag kunnat leva utan denna underbara maträtt i flera månader haha :P Så proppmätt nu. Tanken är dock att jag ska ut på en liten löprunda vid åtta, om jag hunnit smälta maten till dess. Annars får jag spara motionen till imorgon :)
 
Ska iallafall vila lite nu så får vi se om jag drar ut om ett tag ;) Ha en mysig kväll allesammans!





Leah / hael

Ser lovande ut :)

Svar: Ja det gör det :D
Cissi

Matte

Hoppas det går bra min skatt <3
Tänker på dig så det knakar!

Svar: Tänker på dig med, hela tiden :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)