Green Spider

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Borta bra, men hemma bäst.
Ja, så heter de ju :p Men inte fasen tycker jag det känns bättre att vara här nere för det, haha. Är iallafall hemma i Skåne nu och kan lova att det inte var sweet att lämna soliga och vackra Norrland för ett regnigt skåne ;p Menmen ^^
 
Blev hämtad av Johan i Ronneby iallafall med min bil som planerat, så nu är jag skyldig han en lagad middag för det oxå, haha ;P Men var shysst att han ställde upp och hämtade mig i regnrusket ^.^
 
Ska ta och hoppa i säng, ville bara snabbt gå igenom lite bilder jag tagit dock först innan så därför bjuder jag på denna söta gröna spindel ikväll ;) Fotade den ute i stugan i Saltvik på midsommar :) Imorrn kommer det MYCKET mer, haha ^^ Vet inte hur jag ska hinna redigera alla bilder jag fotat, lär bli många timmar imorgon framför datorn ;P Ska regna imorgon ändå så man får passa på då.
 
Nu väntar sängen, nattis på er! (Ni som är vakna, annars god morgon ^^)





Mamsen

Mmmmm, vilken "mysig" spindel!
Tråkigt att du fick komma hem till regn men du får trösta dig med att regnet är på väg hit också även om solen skiner just nu. Vi hade en otroligt varm dag och kväll igår men det ska bli sämre väder enligt prognosen.
Lägg nu allt fokus på examensarbetet så du får lämna Skåne och komma hem så snart som möjligt. Lycka till och sköt om dig!
Kramis ♥

Svar: Jag ska mami ^^ :D Ska försöka dra ut imorrn om de inte regnar :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)