He's A Shy One!

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Dessa två parvlar försökte jag verkligen locka till att visa sig så att jag kunde få några bra bilder på dem när jag var ute och fotade insekter.
Jag satt tålmodigt och väntade med kameran i högsta hugg, men icke. Så det blev något av en fail, denna snigelfotografering. Dem ser dock rätt roliga ut där de sitter och kikar fram med sina spröt men ändå :P Hade hoppats att de skulle visa hela nyllet helt för mig. Jaja, jag får ge mig ut igen när det är lite blötare ute och de är piggare, hehe ;)
 
Tycker ändå sniglar är rätt coola på något konstigt sätt. Men det kanske beror på att jag är biolog då de flesta andra avskyr dem som pesten haha :P Jag är lite konstig jag ^^





Matte

Läckert, läckert, läckert! :))

Cissi

Hihi tack snutte <3

Leah / hael

Coola men äckliga :P

Svar: Hehe :P Lite äckliga kanske men häftiga ändå ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)