Höga Kusten Med Älskling

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Dagen innan jag åkte hem till Skåne hade älsklingen ordnat med en överraskning till mig :D
Vad han hade gjort var att han hade bokat spa-poolen och bord för två på Hornöberget. Åh vad mysigt det var! Dessutom hade vi tur med vädret vilket inte var helt fel heller ;) Och supergod mat hade dem.
 
Det var en jätterolig överraskning iallafall och jag vart superglad över den :D Lär ju bli fler besök dit när jag flyttar upp, hihi ^^
 





Mamsen

Vilken fantastisk överraskning han gav dig. Du har verkligen en rar och omtänksam pojkvän.
Jättefina bilder du lagt upp.

Svar: Hehe tack mami :) Aa han är den bästa! :)
Cissi

Matte

Tack vad snällt sagt Susanne:) <3 !

Svar: <3
Cissi

Anna_aka_Schlierie

Gud vad underbart! Undra när jag får sånna överraskningar? ;)
Spa eller massage skulle sitta fin fint efter 5,5 mån mammaledighet plus att man nu jobbar inom hemtjänsten!

Svar: Hehe du får säga till pojken din ;)
Cissi

Anna_aka_Schlierie

Han är inte direkt sådan som fixar överraskningar. OM jag vill ha något så får jag fixa det själv :/

Svar: Tråkigt :( Du får be han läsa min blogg och inspireras då ;) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)