In Norrland

Hej på er ;D
Hann ju inte uppdatera igår ju. Jag är iallafall i Härnösand nu, weeehoo :D Känns sjukt bra att vara här hemma igen, saknat alla här uppe så enormt mycket <3 Kommer inte bli mycket bloggande på några dagar nu dessvärre för det kommer hända så mycket annat, men när jag kommer hem, då jäklar! Har HUR mycket fina bilder som helst att visa, herregud :D
 
Fotade Marcus och Madde idag t.ex. ;) Det är snart dags nu för dem (eller ja, deras barn kan komma i princip när som helst och Madde har redan känt sammandragningar) ÅH så spännande det är!!!! Så har tagit lite bilder på dem idag nu och på magen, tihi :D Längtar så tills jag kan visa lite bilder :) 
 
Blir att sätta på en serie nu iallafall, sedan ska jag inta sängen och invänta att min pojke kommer hem från jobbet. Ha en fin kväll allihop :)





Anna_aka_Schlierie

Dumt att du inte tog kort på min gravidmage!! :(((

Cissi

Ja, skulle jag gjort :( kram :)

Madelene

Du är så duktig med kameran gumman! :)
vi väntar med sån spänning på att få se bilderna sedan <3

Svar: tihi tack fina du :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)