Kärlek <3

 
Har haft en helt underbar vecka uppe i Norrland med älsklingen.
Den har varit som att leva i en dröm typ. Allt känns så perfekt. Jag har verkligen hittat mannen i mitt liv <3 Redan under vår första träff kände jag att det fanns någonting där och jag ångrar inte för en sekund att jag valde att ta det ett steg längre och åka upp under julen till Norrland för att vara med honom.
 
Redan då han hämtade mig på Midlanda kände jag att det här var början på något riktigt awesome. Vi vandrade omkring i snön nere i Birsta och allt var sådär mysigt och pirrigt.. Den dagen var verkligen vår startpunkt och den tog oss dit vi är idag. :)
 
Är så lycklig att jag har funnit dig gubben, du anar inte! DU gör mig lycklig <3 Jag känner mig som en prinsessa  när vi är tillsammans, allt känns som en dröm. Jag vet att det är dig jag vill spendera resten av livet med, jag behöver lixom inte leta mer för jag kommer inte hitta någon bättre än dig. Denna veckan som jag var uppe har varit den bästa i mitt liv och snart, snaaaaart blir vi sambos. Åh vad jag längtar!
 
Älskar dig gubben, du och jag :) så är det ^.^ (tihi!)
 
 





Matte

Jag älskar dig!! <3 jag fick tårar i ögonen av lycka!
Så fint, allting stämmer och jag känner precis samma sak hjärtat <3 :)

Cissi

Du är bäst <3 Så är det :) Kyss gubben <3

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)