Leah & Thord

 
Här kommer ett smakprov från igår när jag fotade Leah och Thord i Karlshamn :)
Är inte nöjd med ljuset ute som jag sa igår, den förbannade solen alltså :p Blir sååå hårda kontraster. Får bli en omgång till så kräsna jag blir nöjd ^^ Men just bilden ovan tycker jag blev rätt bra iallafall, fick fota med vidvinkelobjektivet för att få med lite natur runtomkring för just denna bild. (Yes, jag vet att vidvinkel vanligen känns no-no för att fota porträtt! ;))
 
Ser dem inte gulliga ut? Typ naaaw :D Älskar att fota sånt här, tihi ^.^





Leah / hael

Ser ut som jag ska äta upp honom, när ja pussa han hahah ;) Jag gillar den faktiskt bäst i svartvit om jag får säga så.

Cissi

Ja, blir bättre med svartvitt oftast när det är starkt solljus :)

Anna_aka_Schlierie

Tror Kiira gillade bilderna! Hon började le och prata jätte mycket! :)

Svar: Haha vad bra :D
Cissi

Victor

Jag tycker det blev jättesött och bry dig inte om reglerna för mycket. Vidvinkel eller inte, en bra bild är ändå en bra bild :-) Kram

Svar: Hehe tack fina du :D <3 kram!
Cissi

Matte

Vackert vackert!:) du är så duktig älskling! <3

Svar: Tack älskade <3 :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)