Midsommar I Saltvik

 
Här kommer en liten sammanfattning i bilder av hur midsommar firades i Saltvik ^^
Eller liten och liten, snarare en riktig bildboom haha :D Hur som helst hade jag en supermysig midsommar. Den kunde inte ha varit bättre. God mat, mysigt sällskap, massa skoj.. Helt underbart :D
 
Så mycket mer behöver jag kanske inte säga, för bilderna talar ju rätt bra för sig själva :) Det var definitivt a night to remember iallafall :) Har fått världens bästa svärfamilj! ^^
 





Matte

Mysmys!:))

Cissi

Massa mys! <3

Mamsen

Vilket fint blogginlägg och illustrerat med en massa fina foton. Jag förstår att du haft det bra under midsommaren och det är du värd.
Gillar verkligen fotot med dina röda converse kontra det svartvita.
Ha nu en riktigt skön helg! Kram

Cissi

Hehe tack mami :) ja, jag tyckte de skulle passa med lite svartvitt mot de röda ;) hade en awesome midsommar :) <3 kram mami!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)