Sälsten

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Höga kusten är nog den vackraste platsen i hela Sverige.
End of story, haha! Denna bilden tog jag igår efter att jag hade fotat Marcus och Madde :) Vi åkte ut till Sälsten som ligger en liten bit från centrum vid Ångermanälven. Solen hade precis börjat gå ner och gav ett riktigt magiskt ljus så passade på att fota lite landskap oxå utöver porträttbilderna ;) 
 
Sitter för övrigt hemma hos Madde och Marcus nu och har spenderat 4 (!!!) timmar med att redigera bilder till dem :D Är så sjukt nöjd med vissa, hehe. Kommer lägga upp några någon annan dag ^^ 
 
Nu vankas det mat i form av makaroner med korv oxå här hemma hos familjen Rönnqvist - Nyman, gotta go :D Ha en fin kväll allesammans!
 





Matte

Så vackert!! jättefin bild:)

Svar: Tack tusse <3 Kyss!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)