Uppäten Av Mygg

 
Gårdagens inventering med Ola var rätt skoj faktiskt.
Förutom på en punkt. Myggen. Så fort vi kom in i skogen kom dem som ett brev på posten och vägrade att lämna oss ifred. När jag kom hem igår kväll räknade jag myggbetten till cirka 40 stycken på rygg, armar och axlar. Vissa har svullnat upp rejält och ömmar idag :( Kliar som fan gör de oxå! Usch och fy!
 
Imorgon blir det till att ha TJOCKA kläder när vi ska ut igen, för detta vill jag inte uppleva mer haha :P Har nog aldrig blivit så myggbiten i hela mitt liv. Och då har jag ändå inte räknat alla miljontals bett jag fick på huvudet och i ansiktet xD (Syns lite på bilden till vänster).
 
Hade inte myggor varit viktig mat för bland annat fåglar och ingått i näringskedjan skulle jag nog uppfunnit någonting för att utrota dem för gott. Som Ola sa igår, en död mygga är en bra mygga. Haha ^^





Matte

Klia inte!! <3
Ta på dig vettiga kläder nästa gång hjärtat!
Puss!

Cissi

Ska försöööööka ;P kyss!

Mamsen

Usch, vill inte byta med dig! Hoppas det slutat klia vid det här laget.
Ha en mysig helg nu och ta på dig rejäla kläder nästa gång du går till skogs!
♥ ♥

Cissi

Det ska jag mami <3 kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)