Vad Man Kan Hitta På En Inventering

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Jag som hade bestämt att försöka skriva ett inlägg om dagen på bloggen.
Attans, det gick inte så bra :P Men blir ett sent inlägg nu iaf :D På inventeringen som jag gjorde i torsdags tillsammans med Ola blev jag inte bara sönderstucken av mygg, fick även ett fåtal fina bilder som togs i all hast mellan ekräknandet ^^
 
Bland annat hittade vi en blåmesunge som antagligen gjort sitt första försök till att flyga vilket inte verkar ha gått så bra. Den hade hittat en plats på ett träd iallafall där jag antar att den blir matad av sina föräldrar. Den såg väldigt olycklig ut över att bli fotad dock, så fick bara bli en hastig bild på den innan vi lämnade den ensam igen. Hittade även ett antal bärfisynglingar som ännu inte fått sin ryggsköld och så lite blommor :D Haha.
 
På måndag ska jag ge mig ut igen, tillsammans med Johan denna gång som lovat att hålla mig sällskap :) Så då får kameran hänga med igen :D
 
Förutom detta så har jag idag varit i Karlshamn och fotat Leah och Thord som väntar sitt första barn :) Blev inte så bra bilder som jag hoppades dock, då vi fotade ute i starkt solljus vilket jag absolut avskyr. Stod att det skulle vara mulet idag och regn, men icke! Den dumma solen var framme iallafall och förstörde. Jaja ^^ Kanske får bli en runda igen innan man flyttar upp till Norrland ;) Lite bilder kommer iallafall imorgon när jag hunnit redigera lite.
 
Imorgon bär det för övrigt av till Helsingborg igen och Alex the Saab-man! Har litegrann kvar att fixa på bilen så imorrn blir den förhoppningsvis klar ;D Och nu skriker sängen på mig att jag ska komma och lägga mig, så det ska jag göra. Sov så gott allihop :)





Matte

Häftiga bilder gumman! :) <3

Cissi

Tack snutt :) <3!

Mamsen

Instämmer med Mattias! Kanonfina bilder. Lycka till imorgon och glöm inte att klä dig för myggsngrepp.
Kramen ♥

Cissi

Absolut :D tack mami :) kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)