Not Popular With The Cats

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
För några dagar sedan när vi var hos mamma så åkte kattkammen fram.
Något som varken Lilla Gumman eller Missan uppskattade. Det blev tvångskamning på hög nivå, haha! Lilla Gumman fräste till och med och ålade iväg när mamma försökte få ett bättre grepp om henne :P Sedan när hon fick nosa på kammen så började hon bita på den (sista bilden). Missan å andra sidan försökte klösa sig upp på mammas rygg och höll tröjan i järngrepp med sina klor istället, en taktik som fungerade rätt bra så det blev inte så mycket kammande på henne, haha. 
 
Så ja, populärt var det inte men det blev lite hårtussar som kom loss iallafall ^.^





Mamsen

Hahaha....det är nästan så att jag skäms över mina kissar. Fast det brukar gå ganska bra för det mesta att kamma dem även om de inte gillar det direkt.
Fina bilder förresten.

Cissi

Haha ja ^^ Kanske är dem snällare nästa gång ;) kram :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)