Sci-Fi Mässan, Malmö

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 80/2,8G
 
Hej på er :D
Var några dagar sedan jag skrev nu, hehe :p Har inte haft någon blogglust alls, det är därför. Men nu är jag tillbaka :) Har haft lite problem med examensarbetet, får inte tag på Ulrika nere på kommunen trots att jag ringt massor av gånger och skickat mail :( Så jag hoppas hon svarar nu snart, har lämnat meddelande på telefonsvararen oxå. Man vill ju inte vara för på, men jag måste få komma igång ordentligt nu snart, blir ju kollrig av att bara sitta här hemma och uggla :S
 
Bjuder iallafall på lite bilder från sci-fi mässan i Malmö som jag var på tillsammans med Victor och några grabbar till i lördags :) Det var rätt skoj, fick med mig en liten rolig pryl hem oxå som jag ska fota imorgon :) Så ni får se den då ^^





Anna aka Schlierie

Du fixa la alla Star Wars prylar till mig? :)

Cissi

hehe hade jag vetat du älska star wars hade ja gjort det :D får göra de nästa gång ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)